Home    Vragen

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

De EuroClix Mastercard is te gebruiken als een gewone creditcard. Het enige verschil is dat je met jouw aankopen die je via de card betaalt Clix verdient.
Ja, het is zeker mogelijk om een extra EuroClix Mastercard op één rekening te hebben. De extra card wordt gekoppeld aan het hoofdaccount. Je houdt inzicht in de bestedingen die met beide cards worden gedaan en je blijft verantwoordelijk voor betaling van het openstaande saldo. Het eerste jaar betaal je geen cardbijdrage voor je extra card en daarna zijn de kosten laag: € 15,- per jaar.
Bij de aanvraag van je EuroClix Mastercard ontvang je 100 Clix cadeau. Daarna verdien je automatisch Clix zodra je in het bezit bent van een EuroClix Mastercard en hiermee aankopen doet. Per € 10,- die je besteedt bij een aankoop met de EuroClix Mastercard ontvang je 2 Clix. Contant geld opnemen met de EuroClix Mastercard en/of overboekingen worden niet beschouwd als een aankoop en hier ontvang je dan ook geen Clix voor.
Nee, het is niet nodig om te vermelden bij een aankoop dat je een EuroClix Mastercard hebt. Zodra je een aankoop met je card doet, wordt het aantal Clix automatisch door International Card Services (ICS) geregistreerd en doorgegeven aan EuroClix.
Eens per maand geeft International Card Services (ICS) aan EuroClix door hoeveel Clix je verdiend hebt met je aankopen via de EuroClix Mastercard (betalingen t/m de laatste van de maand). Deze Clix worden dan halverwege de volgende maand bijgeschreven als beschikbaar in je saldo-overzicht bij EuroClix. De Clix worden genoteerd als één aantal per maand (dus niet per aankoop).
De periode waarover wij de Clix berekenen is vaak anders dan de maandelijkse afschrift. Een afschrift kan bijvoorbeeld van de 15e t/m de 15e van de maand lopen. Wij berekenen de Clix echter altijd van de eerste t/m de laatste van de maand. Deze Clix worden bijgeschreven als beschikbaar in je saldo-overzicht bij EuroClix halverwege de volgende maand.
Het is niet mogelijk om via EuroClix te bekijken hoe het aantal Clix dat je verdiend hebt met de EuroClix Mastercard is opgebouwd. Van International Card Services (ICS) ontvang je elke maand – indien je aankopen hebt gedaan – een gespecificeerde rekening. Heb je vragen over deze specificatie, dan dien je contact op te nemen met ICS. Op deze gespecificeerde rekening vind je geen informatie over het aantal verdiende Clix. EuroClix krijgt te horen hoeveel je hebt besteed en per € 10,- die je besteedt bij een aankoop met de EuroClix Mastercard ontvang je 2 Clix.
Nee, EuroClix heeft geen inzage in jouw aankopen. International Card Services (ICS) levert geen aankoop- of betalingsgegevens aan EuroClix.
Heb je problemen met de EuroClix Mastercard, zoals een beschadigde card, diefstal, verlies, vragen over specifieke transacties of vragen over de gebruikswijze van jouw EuroClix Mastercard, neem dan contact op met International Card Service (ICS).

International Card Services BV
Servicedesk
Wisselwerking 32, 1112 XP Diemen
Postbus 23225, 1100 DS Diemen
Telefoon: +31 (0)20 – 6 600 725
Fax: +31 (0)20 – 6 600 715

Verlies en diefstal
Telefoon: +31 (0)20 – 6 600 611
De voorwaarden voor het gebruik van de EuroClix Mastercard vind je via deze link.
Helaas is het niet mogelijk om Clix te verdienen met een andere Mastercard dan een EuroClix Mastercard. Dit komt doordat een gewone Mastercard niet gekoppeld is aan het EuroClix account.

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met de EuroClix ledenservice.

Let op: mail nooit je creditcardnummer of pincodes van je EuroClix Mastercard. Deze zijn alleen voor jou bedoeld.